Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Hoe kunnen we je helpen?
Nee het is helaas op dit moment niet mogelijk om je bestelling af te halen.
Nee, het is helaas niet mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan jouw order nadat deze geplaatst is. Wel kan je de bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is. Dit kan je doen door contact met ons op te nemen, zowel telefonisch als via de e-mail.
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij Antisnurkmiddelen werken wij met verschillende levertijden, namelijk:
Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij al uw producten in een keer. Dit houdt in dat het product met de langste levertijd bepalend is voor de levertijd van al jouw producten.
Ja, zolang jouw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren.
Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling óf grotere aantallen, gelden andere voorwaarden. Wij raden je hiervoor aan om contact op te nemen met onze supportmedewerkers. Zij informeren je graag verder!
Wanneer je via onze website een bestelling hebt geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je direct nadat je besteld hebt een e-mail met de orderbevestiging (check ook je spam box). Hierin staat een overzicht van jouw bestelling. Mocht je 2 uur na het plaatsen van jouw order nog geen bevestiging hebben gehad, neem dan contact met ons op.
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuit gehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kan je zien welke order er nog openstaat.
Bij Antisnurkmiddelen.nl zijn er diverse veilige betaalmogelijkheden. Hierbij kun je gebruik maken van iDEAL, Paypal, Aftepray, Bankcontact, Creditcard, Sofort Banking.
Indien je een order hebt geannuleerd of geretourneerd, zal de terugbetaling binnen een uiterlijk termijn van 10 werkdagen (14 dagen) plaats vinden. Terugbetalingen worden via de eerder gekozen betaalmethode aan u teruggestort.
Heeft u gekozen voor Afterpay? Dan zal de factuur binnen het aangegeven termijn worden aangepast óf worden stopgezet.
De levertijden van jouw bestelling zijn afhankelijk van de artikelen die je besteld. Bij elk artikel wordt op onze website aangegeven wat de levertijd is van het product. Indien je meerdere producten besteld, zal jouw bestelling te allen tijde worden verzonden aan de hand van het artikel met de langste levertijd. Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij alle bestelde producten in één zending.
De volgende levertijden worden gehanteerd:
U vindt de levertijden van alle producten op onze website!
Indien je niet thuis bent bij aflevering van je pakket, zal de bestelling bij de buren worden afgeleverd. Mocht dit ook niet mogelijk zijn dan zal je pakket naar een PostNL-locatie worden gebracht. Hier ligt jouw bestelling tot 7 dagen na levering, hierna zal het pakket retour worden gezonden.
Indien jouw pakket beschadigd geleverd is, is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem het niet aan.
Mocht je toch jouw pakket hebben aangenomen en schade terug vinden in de door u bestelde producten, dan kun je hiervoor het beste direct contact opnemen met onze klantenservice. Probeer indien mogelijk direct foto's te maken van het pakket.
Ja, wij leveren door (bijna) heel Europa, echter is de levertijd langer (+- 2 tot 5 dagen) en de verzendkosten zijn hoger (vanaf €5,95).
Het is mogelijk om een verschillend afleveradres in te voeren. Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het adres invoeren waar het pakket naar verzonden dient te worden.
Heb je een incomplete levering ontvangen zonder enige opgaaf van reden hiervan?
Dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt je graag met het oplossen van dit probleem.
Indien je de bestelling niet wenst te behouden, kun je hiervoor een retouraanvraag doen. Wanneer je een account op onze website hebt, kun je dit gemakkelijk doen door hierop in te loggen en naar de tab ´retouraanvraag` te gaan.
Wanneer je geen account hebt aangemaakt of uw bestelling is hierin niet zichtbaar, dan kunt u voor het aanvragen van een retour contact opnemen met onze klantenservice.
Bij Antisnurkmiddelen.nl heb je een retourtermijn van 30 dagen. Het retourtermijn gaat in op de dag dat het artikel bij je is geleverd. Het product kan alleen in ongebruikte staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd.
Bijna alle producten mogen geretourneerd worden, met uitzondering van onderstaande artikelen:
– Hygiëneproducten waarvan de verpakking is geopend en/of het hygiëne zegel beschadigd is.
Het gaat hierbij voornamelijk om artikel zoals:
Oordopjes, Headsets, Oorreinigers. Ondergoed en BH's. Sanitaire goederen. Badmode. (Topdek)matrassen. Verzorgingsproducten, Sokken. Scheermesjes . Corrigerende (onder)shirts of ondergoed, Inlegzolen, Teen- of voetondersteuners, Haarproducten, Spierstimulator, Producten die in direct contact zijn met de huid, kussens, dekbedovertrekken en dekbedden.
– Op maat gemaakte producten en/of producten die speciaal voor jou worden (bij) besteld.
– Producten die zodanige gebruikssporen bevatten, dat het product onverkoopbaar is.
– Producten die terug worden gestuurd zonder originele verpakking.
Worden er één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons, dan nemen wij jouw retour niet in behandeling en wordt deze aan je terug gezonden.
Je bent tevens aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar je terug zenden.
Er wordt voor retourzendingen onderscheid gemaakt tussen verschillende oorzaken:
- Direct defect bij ontvangst, beschadigde levering.
- Verkeerd ontvangen goederen.
- Niet naar verwachting.
In dit laatste geval heb je bijvoorbeeld het bestelde artikel in goede orde ontvangen, maar bedenk je je over jouw keuze en wil je het terugsturen.
Indien dit de reden is voor het retour zenden van jouw bestelling, zijn de retourkosten voor de consument zelf en worden deze niet vergoed door ons.
Na contact met onze klantenservice en akkoord voor een retourzending loopt het retourproces als volgt:
Helaas is het niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Je kan hiervoor het beste een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste producten.
De garantieperiode is 1 jaar op apparaten met een stekker en een half jaar op onderdelen van deze apparaten. Sommige fabrikanten geven echter langer garantie, neem daarvoor contact op met onze klantenservice afdeling.
Op verbruikersartikelen vervalt de garantie na 30 dagen.
Onder verbruikersartikelen vallen producten die veelvuldig gebruikt worden en waarvan wij het gebruik hiervan niet kunnen controleren.
Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vind je achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing je niet verder kan helpen, neem dan contact op.
Elk apparaat wordt door onze RMA-afdeling beoordeeld. Hierna beslissen wij of het apparaat gerepareerd wordt of dat deze omgeruild kan worden. Uiteraard word je hiervan op de hoogte gebracht per e-mail!
Je kan hiervoor inloggen op onze website. Vervolgens ga je naar 'Mijn account'. Vanuit hier klik je op 'Mijn gegevens bekijken/wijzigen'. Hier kan je jouw gegevens aanpassen en opslaan.
Al jouw gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wens je hier meer over te weten te komen? Dan kan je terecht bij onze privacy policy.
Via je account kan je al jouw persoonsgegevens inzien. Hiervoor dien je eerst in te loggen.
Klik op 'Login' en vervolgens op "Wachtwoord vergeten?" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je ontvangt automatisch een e-mail met een link om je wachtwoord te veranderen.
Iedereen kan zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Het mailvoordeel van antisnurkmiddelen.nl is er voor jou! Geheel vrijblijvend en gratis. Je hoeft hiervoor geen klant te zijn óf te worden. Je kan je aanmelden via het inschrijf formulier, onder aan de website.
Jammer om te horen dat je je wilt uitschrijven!
U kunt zich afmelden via de nieuwsbrief door op de knop 'uitschrijven' te klikken.
Wij verzenden onze kortingscodes via de nieuwsbrief, via de banner op onze website óf op social media. Volg ons op Facebook en Instagram om geen enkele actie te missen!
Daarnaast ontvang je direct een kortingscode ter waarde van €2,50 bij het inschrijven van onze nieuwsbrief.
Heb je een kortingscode ontvangen? Dan kan je deze invullen bij het plaatsen van je bestelling. Voordat je gaat afrekenen, heb je de mogelijkheid om de kortingscode in te vullen.
De korting zal direct in mindering worden gebracht op het totaalbedrag.
Blijkt de ontvangen kortingscode niet te werken? Bij de aanbieding staat vermeld aan welke voorwaarden de bestelling moet voldoen om gebruik te kunnen maken van de kortingscode.
Het kan ook zijn dat andere bedrijven kortingscodes verstrekken, die bij ons gebruikt kunnen worden. Als deze niet werken, zijn wij daar niet verantwoordelijk voor. Hiervoor dien je contact op te nemen met de verstrekkende partij.
Uiteraard is dit mogelijk!
Neem voor een snelle service contact op via ons e-mail adres [email protected]
Graag ontvangen wij de link naar het product en het gewenste aantal. Na ontvangst van jouw aanvraag zullen we je uiterlijk binnen 48 uur een voorstel doen. Wanneer je akkoord gaat met de offerte, zullen wij je verder begeleiden bij het bestelproces.
Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling, zijn er de volgende betaalmogelijkheden:
De levertijd bij grotere aantallen zal circa 7-10 werkdagen zijn.
Neem voor de juiste informatie contact op met onze klantenservice per e-mail.
Het bestellen van grote aantallen valt onder noemer 'producten op maat', voor dit soort producten gelden andere voorwaarden in ons retourbeleid.
Voor meer informatie over het annuleren van uw zakelijke bestelling, raden wij u aan om contact op te nemen per e-mail.
Schoenerweg 1f
8042PJ
Zwolle